вторник, 19 април 2016 г.

Индустриален стил - както аз го разбирам

 Винаги когато чуя "Индустриален стил" си представям Перничанин размахващ винкел :) Нищо лично към жителите на гр.Перник, но аз така го разбирам този стил - винкели, метални водопроводни тръби, стари, посивели дъски и тухли. Най-важното обаче е че много ми харесва! Имах удоволствието да направя и един проект с елементи от този стил. Ще се радвам ако го видя реализиран както е на визуализациите ми. Дано ви хареса и вдъхнови. Пролет е - време за ремонти!

Ще бъде максимално подробна за желаещите да прехвърлят визията и в своя дом. Мебелите основно са от IKEA и KARE както и няколко по поръчка. 
Първо - любимата ми маса от европалета със стъклен плот и колелца - нямаше как да я пропусна. На стената зад телевизора - ламперия от дъски със състарен ефект или направо стари по рождение! Шкафът за телевизора е изцяло метален със стъклени врати, както и табелите по стената. Работното бюро пък е от серията PS 2014 на IKEA както и килима. Диванът е с лежанка има и едно жълтичко кресло за акцент... за повечко акцент. 

Tрапезарията с handmade лампа- греда, маса с плот от корк, пейка, метални столчета в тюркоазен цвят и стена с декоративни тухлички. Идеята бе черната колона между бара и масата да бъде с боя за черна дъска за да може да се пише с тебешир на нея съобщения като: "купи мляко или не се прибирай" и други такива забавни бележки. Големия метален часовник ми е от любимите от KARE с диаметър 120см - истинско чудовище, аз нали съм дребничка и този си е направо като за "Алиса в страната на чудесата" в момента когато тя стана малка :) Бар столовете се регулират по височина като въртиш седалката около оста. Лампите над бара отново са от типа "крушка с кабел за без пари", които можеш да си закачаш където си поискаш.
Кухнята - по поръчка, съобразена с изискванията на готвача ;)  Плочки от "Мароко"- три дни доставка с камили!
Естествено кухненските шкафове претърпяха малко промени, като следващата ми допадна най-много в сив лак за горния ред и дъб за долния.
а на отсрещната стена е ето това...
... и втория вариант на същата стена, но с друг модел плочки.


А пък в антрето нещо семпло за декор до гардероба - еднакви по размер рамки с ретро постери.

3 коментара:

Мариана каза...

Много свеж индустриален проект, с интерес разглеждам всеки път творениятта ти, Ваня. За мен индустриални са мебелите с много метал и стари дъски с някакви надписи, уж служили за нещо друго , в някой завод, предлагаме такива на нашия сайт..
Винаги ми е било супер интересно как така разни елементи, които се предлагат в магазините като Икеа биват поставяни в някакъв проект, снимките се копират ли, от тях тръгват линкове ли... Тоест от една страна проекта ми прилича на снимка, а от друга, си е по скоро нарисувано хаха, малко объркано стана. С една дума, ако някога ти се разказва...Или ще ме пратиш да следвам архитектура дизайни т н и т н

Vanya каза...

Мариана за да стане проекта възможен да речем от IKEA плащат на някой чертожник да им направи 3D модел по тяхна мебел, чиито модел след това разни там дизайнери :) могат да си изтеглят от интернет (къде срещу пари, къде безплатно) за да го слагат в проектите си. Със специална програма след като наредиш мебелите, се прави картинка... но това е доста грубо казано и звучи прекалено лесно, а не е :) Ако няма готов модел съответно трябва да си го направя сама :)
...Ще ми кажеш ли кой е вашия сайт?

Unknown каза...

Hello, звучи супер интересно, придобих известна представа, хич не ми се струва лесно хаха, мерси Ваня. Единия сайт, в който имаше по голямо разнообразие от индустриални нещица, вече не съществува, другият е този : http://www.maison-facile.com/marque/bcosy, има тук таме нещо :))