четвъртък, 24 март 2011 г.

herbs in pots

Вдъхновена от тази готварска книга (за аматъори като мен, това го казвам, защото в нея има рецепта "как да опържим картофи"?!?) реших да си насядя подправки в саксии, за да имам винаги свежи аромати за вкусотиите, които готвя (е опитвам се де ;)

Случайно намерих тези цветни, детски кофички (2лв/бр). Купих си и семена за подправки(0,65лв/бр - май са ме обрали, нямам идея какви са цените на семената, защото си ги купих от първия магазин). И така пробих отвори на дъното на кофичките, за да изтича излишната вода; наредих малко камъчета на дъното на всяка кофичка(чувала съм, че така се прави дренаж); добавих пръст, семенцата, и още малко пръст отгоре им. Поливах обилно няколко дни...


За да стане по интересно, пък и да знам коя подправка съм си посадила, направих няколко табелки. Имах доста от тези "декорации на клечка", много са ми сладки и все си взимам още и още, на тях залепих картончета с наименованията на подправките.



...и ето ги появиха се! С това количество босилек, вече мога да направя една салатка с домати и моцарела :)


6 коментара:

R каза...

bravo, mnogo sa sladki kofichkite s podpravkite. naskoro otkrih tvoq blog i mi dopadat ideite, moje da s eopitam da priloja nqkoq v budeshte :)

Valkocompany каза...

Забравила си лютите пиперки :)

sevdalina каза...

Много са сладки особено с тези табелки! А вече имаш и реколта :)))

Vanya каза...

Ей вярно...трябваше и от онези малките чушлета да насадя :)

The witch каза...

Отново привет!
Тази година и аз съм решила да си направя Garden City. Когато растенията поотраснаха в тези малки саксии ли ги отглежда или ги пресади в по-големи?
Благодаря за отговора.

Vanya каза...

Оставих си ги в тези саксии. То и да искам нямам място да пресаждам другаде :)