понеделник, 7 март 2011 г.

чисто ново кресло part 2

Реставрираното ми кресло вече има нова дрешка! Успях да направя и на възглавничката му нова калъфка. Е остана малко плат и за още две възглавнички... така да се чувства изобилието :))) Много е хубаво като има повечко почивни дни, за да ми стигне времето да свърша всичко, което ми се иска. За тези които искат да си направят подобен калъф и които немогат да правят кройки(точно като мен), най-лесния начин е като обърнете плата от опаковата, обратната му страна и го шиете така съвсем точно по "модела"(креслото).За ориентир съм качила няколко снимки. Когато обърнете дамаската се получава доста добре. Аз лично не съм много прецизна шивачка, може би защото съм доста нетърпелива да го видя завършено, затова и не винаги ми се получават нещата, но креслото е имало и по-лоши дни.



1 коментар:

Анонимен каза...

Прекрасно се е получило креслото! Идеята и реализацията са страхотни! :)