понеделник, 21 март 2011 г.

cushions invasion

Помните ли конкурса на View Sofia?

Спечелих най-страхотната награда :)))...ваучер за подаръци от Laura Ashley
Ще се пръсна от кеф (няма да влизам в подробности какво още може, да си ударя в тавана). Наистина много ме зарадваха...и сега да ви покажа какво си избрах!
Няма да познаете...купих си възглавничка :) също така страхотна закачалка за дрехи (очертава се монтаж за моя Милен), кърпа за лице, и новата ни керамична съдинка(или захарница) за бонбони. И този път наистина се получи "Нашествието на Възглавничките"!





2 коментара:

Become a true Goddess каза...

Честито.Определено ми беше фаворит за наградата.Възглавничките ти са просто бижу.Запленена съм от пухкавката.

Vanya каза...

Благодаря! Тази пухкавата е с доста забавна история :) "Профилактично" си обикалям аз из рафтовете с възглавнички(въпреки, че вече имам забрана да купувам)и тя падна от рафта точно пред мен и като видях, че е намалена на половин цена не издържах! Сега се шегувам, че съдбата ни е събрала :)