четвъртък, 14 април 2011 г.

be cute ... it's easy

Днес с помоща и благоволението на моите "манекени" господин Доги и госпожица Пиг, искам да ви покажа няколко страхотни обеци, които са ми подарък от една много креативна приятелка и бивша колежка от работа. Тя се казва Мартина и от време на време или почти през цялото време (когато не е на срещи с приятели), изработва различни бижута, декорации и какви ли не щуротии, основно за приятели и за вкъщи.


Първо - Абстрахирайте се от това, че господин Доги е момче (по време на снимките той не го знаеше това)... и така... тези са последните обеци, които Марта ми подари на срещата ни вчера. Проговориха ми веднага! Представляват висулки, на края на които има хартиени лодки. Сещам се, че като малки деца, докато гостувахме лятото на баба на село, си правехме такива от вестник и ги пускахме да плават по реката.


Тук господин Доги носи обечки модел вилица и лъжица (и да отбележа че е пристрастен към кафето и доста трудно позираше в анфас.


Следващите ми ги подари за един рожден ден. Изработени са от тънка цветна тел и завършват с фигурка на жираф.


Тук се включи и госпожица Пиг с обеци наподобяващи седеф в розово, но тя е известна личност (взима доста скъпо) и не дава да я снимат...

Засега толкова от нещата на Мартина. Надявам се да има още :)

Тук господин Доги разбра, че е момче!

3 коментара:

R каза...

hahah, mnogo dobre se e poluchila ideqta s fotosesiqta, bravo!
bravo i na Martina!

Q каза...

хахаха, разсмя ме от сърце с тази фотосесия!
А обиците с лодките са страхотни!
Браво на авторката!

Анонимен каза...

Мариела каза.....
Браво Ванче супер е всичко и Доги и Пиги и обиците