сряда, 8 юни 2011 г.

нови табелки

Имам си вече чисто нови табелки за кофичките ми с подправки! Дървени, чакащи за надписи само за 1.99лв! Приготвих си боята и четките и творенето започна.



На табелката на джоджена, която прилича на къщичка за птички, нарисувах врата (кръгчето е вратата да знаете :), за да може да влизат врабчетата! И като ги питат другите врабчета "Къде живеете?" те ще отговарят "В ж.к Джоджен!" :)
Почти съм убедена, че са ме изпуснали като малка, да избягам от лудницата на 4-ти километър в гр.София!
Но в крайна сметка надписах всички табелки, мисля че успях без правописна грешка и ги забодох в саксиите. Ако съм объркала мястото на някоя табелка...то това ми е останало от детството ;)


4 коментара:

Toni каза...

Привет, Ваня!
Наскоро открих блога ти и за мен е истинско удовлоствие да чета публикациите. Благодаря!
А табелките са разкошни - как съм се смяла само на кв.Джоджен :)))
Имам и един въпрос - писала ли си за саксийките с билки - толкова ми се иска и аз да си направя подобни у дома, но ако има къде да прочета как точно мога да го сторя, ще ми бъде от полза.

Vanya каза...

Здравей Тони :)))) Билки все още не съм засадила (това е добра идея), но имам публикация от месец март 2011 "herbs in pots", където описвам как съм си направила саксиите с подправки. Ако натиснеш върху червения надпис "подправки" от текста в началото на публикацията, ще те препрати направо там.

EM каза...

А откъде си купила тези страхотни табелки, би ли споделила тайната си с нас :) Страхотен блог, между другото, прекрасни идеи имаш!

Vanya каза...

Тбелките ги купих от магазин "ХИТ", или по-точно в ж.к.Младост в София. Има един малък магазин точно пред входната част на хранителните стоки, който също е към "ХИТ", но там предлагат само декорации. От там си купих също и малките керамични гъбки за които писах в една по-предишна публикация. Благодаря за похвалите:)