четвъртък, 15 септември 2011 г.

кухня

Това е един проект от последните, над които работихме заедно с моя Милен и най-същественото е че става за показване и успяхме да го реализираме. Да защото повечето не стават... хората имат странни вкусове :) От мен беше чертането и картинките, а от него изпълнението. След първоначалната ми идея имаше някой промени по проекта... три за щастие :)


... но накрая се получи. Така без декорация ми е малко скучно, но все още не съм започнала да мъкна и декора с мен за снимките :))) А и нямам фотоапарат за случая!
Той Милен ако започне да си забравя от време на време, някоя и друга стотинка в дрехите, които оставя за пране, може скоро да посъбера за апарата :))) Засега съм събрала от него 10 стотинки (мислеше че има десет стотинки, а те бяха двадесет, та му остана ресто :)))) ... няма шанс да забрави, винаги е знаел какво има в джобовете) :))) Ама тихо, да не се усети!



1 коментар:

Анонимен каза...

Страхотна кухня!