вторник, 27 септември 2011 г.

IKEA и разни разнообразни

За много малко да не забележа, че най-накрая си имаме магазин IKEA и в България! Аз определено го чаках с нетърпение, защото ми е много на сърце! Бях решила да не ходя в самото начало на откриването му, защото в блъсканицата нямаше да видя нищо, но... бях изнудена да отида. Ама наистина... дърпах се (в началото), но с който и да го споделя, никой не ми вярва! То аз не си вярвам, че съм се опитала да откажа предложение за обиколка из IKEA :))) Както си и знаех беше почти невъзможно да видя всичко и буквално прехвърчахме към изхода, но по пътя успях да се докопам до някой неща. Може да са ми къси краката, но ръцете са ми дълги :) Сега ще споделя и с вас
Първото и отдавна набелязано, беше детското столче MAMМUT (9,99лв), което сега стои в нашата баня и носи кафе и списания (някой от вас с нередовен стомах знаят за какво говоря :). В къщи вече си имахме две закачалки BASTIS - кучешки дупета, както ги наричам аз, но имахме нужда от още една и се сдобих с такава в зелено за 2,99лв.

Видях в магазина плетени кошнички като моите, които скоро си бях купила от магазин JYSK за около 5,50 лв, но в IKEA цената им беше 4,99лв единствено дръжките на капачетата им бяха различни... хъммм :/
Така като съм започнала с дреболиите, искам да ви покажа и декорацията на лампиона, който използвам като нощна лампа с няколко останали ми пеперуди от магазин COMO. Според мен ако отрупам целия абажур на лампата с такива, ще се получи много добре, но засега само две пеперуди, че по новогодишните празници какво ли не виси на него! Запланувала съм да измисля нещо интересно за него, когато дойде време за подмяна на абажура.

И последно, за заключение е че ако търсите плетени, декоративни кошници, най-ниска е цената им в JYSK, особено по време на промоция. А това са новите ми две (около 7лв/бр) от там, които използваме за зарядните за телефоните и куп други дреболии, за да има ред в кухнята.
Купих си също и една саксия за орхидеята ми, но съм объркала големината и ще трябва пак да се ходи до IKEA :)))

4 коментара:

MEBELBOX каза...

Писаха много за тази ИКЕА. Едни от завист, други от недоразумение, трети неразбрали. За всеки влак си има пътници. Тя е като "Макдоналдс". Купуваш сандвич на себестойност, а за колата нямат никакви разходи и правят пари.

Готини снимки.

Vanya каза...

Има сандвичи,при които е по-добре да платиш и за колата, и за шофъора за да не ти излязат скъпи накрая. Според мен IKEA става за дреболии и декорации и за хора, които не са с ръцете в джоба, и имат някакво въображение.

Мариана / Мечтай и ... каза...

Напълно подкрепям - аз единствено за това чаках ИКЕА - имено, за да разгледам идеите за дреболийки за декориране, още повече след като видях преди време имено закачалките - кучешки дупета тук. Още не съм я посетила, пак заради това да отида и спокойно да разгледам - че дреболийките имат нужда от повече търсене и повече време за въображение къде мога да ги поставя и ползвам. Хубав пост, и хубави нови придобивки за дома.
Поздрави от мен!

Irena Ivanova каза...

аз Икеа не я тача много- но аксесоарите им са ми любими..)