вторник, 8 ноември 2011 г.

coffee&cream apartment

Днес ще споделя няколко снимки от един апартамент, който проектирах аз и вече е почти готов. Първо плана с разпределението на мебелите и проектите на част от тях.
Кухнята, дневната, трапезарията и антрето са в едно общо помещение. В съседство има две спални и баня. Жилището не е много голямо, но на мен много ми допада, че е много осветено през деня благодарение на големите прозорци и югоизточното изложение. Друго си е в нашата малка хралупа, но и тук бих живяла :)
Първо започнах с проекта за кухненското обзавеждане с малки корекции в цветовете...

... като накрая се спряхме на този вариант (не обръщайте внимание на посоката, на която се отваря вратата на хладилника, защото още не са си преместили дръжката:)))
Трябваше да се оформи и бар около колоната в центъра, който също претърпя няколко промени. Най-големи притеснения имаше за цвета на мебелите - дали да бъдат светли или тъмни, но тъй като имахме големи прозорци и доста светлина, надделя тъмния цвят.




Това е проекта за секцията на която ще стои телевизора.
Сега вече да ви покажа и снимките, които направих на обекта след като внесохме и меката мебел, която също измислих аз, естествено не съм открила топлата вода, но за да отговаря на това жилище, формата и размерите на дивана и лежанката трябваще да са съобразени с извивките на стените (че и без това си е доста начупенко) за да не се губи от мястото в помещението. Има още малко за довършване по мебелите, а ако можеше и да декорирам всичко щеше да е страхотно, но всички клиенти стигат само до тази фаза. Като проектирам от мен за мен няма такива проблеми :) има и декор и всичко!

Това е поглед към дневната откъм антрето.


Обожавам ги тези плочки на квадратчета!
Ето го и шкафа със закачалките в антрето, който всъщност скрива ревизията на парното отопление.
Поглед към банята, където имам пръст само в шкафовете, клиента си е избирал плочките, но на мен ми допадат също.
Шкафа над мивката с огледалото също скрива ревизионен отвор към водомери, еми всичко е скрито покрито май :)
Това е проекта за леглото и ТВ шкафа в спалнята.
А това е реализацията им.

На плана в началото на поста може да видите, че на мястото за гардероба има един много неприятен ъгъл и беше много трудно да се сложи гардероб там, така че да не пречи и да стои добре, а и да е достатъчно голям за да побира вещите на собствениците. Ето какво се получи с тази чупка...


... и заживели щастливи и честити :)
P.S. Не помня с кой си говорихме преди време, че измежду апартаментите от списанията винаги може да различиш кой е правен в България, защото някак им личи и всички изглеждат еднакви. Най-често срещам липсата на финанси, явно тук кризата си е постоянна. На моменти на мен това ми действа много депресиращо и ограничаващо, дори започвам да спирам да мисля(идейна дупка ми се получава :) и си слагам все едни и същи мебели, цветове и т.н. и когато дойде някаква възможност да измисля нещо по-интересно(а това е много рядко), сякаж ми изчезват идеите! Тогава се "лекувам" като измислям нещо за нашия дом ... и изведнъж и въображение, и всичко останало си идва на мястото! В тези моменти ако можех да правя нещата толкова бързо, колкото ми идват идеите, щях да съм свръхпроизводителна :)))) Китайски стоки - друг път! Щях да им подбия пазарната икономика :)))) А вие как си лекувате "идейните дупки"?

4 коментара:

Sense Of Chanel каза...

Страхотно се е получило. Особено гардеробът много ми харесва!

Nelly's handmade каза...

Доста интересни чупки... определено е предизвикателство да работиш с такива пространства... много ми харесва и на мен гардероба, както и меката мебел в хола, а също и шкафа за телевизора в спалнята... А конкретно на въпроса ти как си лекувам "идейните дупки" - като започна да си фантазирам за мое жилище или разгледам някое списание...

Irena Ivanova каза...

хахах- това идейните дупки ми е тотално познато..особенно като клиенат мрънка нон стоп скъпо ми е...за съжаление е сложно лечимо.. по скоро нов клиент и немрънкащ..

Vanya каза...

Да, да влиза следващия... :)))) То е хубаво да сме гъвкави ама все на тема финанси се получава. За без пари дизайнерско и разчупенко трудно става, а както знаем в България идеите трудно се заплащат, да не кажа че не се плащат. Най-добрия вариант е с клиента да имаме еднакъв вкус за нещата така и на двете страни ще е приятно!