понеделник, 20 февруари 2012 г.

Pay it Forward: Аddii

Pay it forward! Подаръка за Addii :)Нещо шарено...истинска лудница :) Забелязах в блога й, че тя си пада доста колоритна или поне това, което видях като цветове, в които са боядисали жилището си :) Надявам се да съм уцелила вкуса й с този подарък или поне от обаждането й разбрах, че я е зарадвал. Сега малко предистория... исках да направя за себе си такава възглавница преди време, но чак сега ми изпадна тази възможност пък какво по-хубаво от това да е подарък за някой. Мисля да направя още една за мен, защото много ми хареса :) За тази идея използвах една купчина от ципове в различни цветове, калъфка за възгланица и една възглавничка.
Идеята ми беше да направя нещо като дъга или усещането за дъга чрез преливането на цветовете на циповете. Първо ги подредих в поредността която исках...
...след това тъй като исках изчистен сив плат, но не намерих такъв си купих една калъфка за възглавница от IKEA. Разших я и използвах плата за новата калъфка.
След това започна трудната част докато подредя и тропосам циповете на местата, където исках да бъдат и в последователността за получаване на цветовете от дъгата.
Получи се това откъм лицевата част...
...и това отвътре на калъфката. Малко кривичко :) Никога не съм била перфектна в шиенето!
Остана да затворя всички отвори на калъфката.
И накрая имах тази шарена възгавница-дъга с ципове!
Всички ципове се отварят, но само един от тях може да измъкне възглавницата от калъфа. Идеално е ако си криете парите вътре и искате да изнервите някой крадец докато се опитва да уцели въпросния цип :) Може и да се откаже накрая, но все още ще може да вземе възглавничката със себе си, затова може да я напълните с влакови траверси за да не може да я премести от дивана ви :))) И сега се сетих за един от любимите вицове на моя Милен: "Никога не правете забележка на рускиня, носеща влакова траверса!" както и за този "Полицията влезла в дома на едно ромско семейство в опит да разкрие кражба. Там те виждат една влакова релса и питат майката: -Какво прави тази релса в дома ви? А тя отговаря: -Еми те децата си игаеха и я довлекоха. Полицаят учудено: -Как така? Тя тежи два тона! Тогава жената отговорила: -Еми деца,... ходи им обяснявай колко са два тона!" Ето я възглавничката през погледа и на Аddii тук.

3 коментара:

c v e t u l k a knits каза...

Много свжарска!

Тайланд каза...

много интересно, много ми харесва този блог, винаги намирам интересни неща - продължавайте да споделяте тук с всички нас - мериси и до скоро

Rossitca каза...

Прекрасно изпълнение и идея! Много ми харесва последователността и уменията, които полагаш!