четвъртък, 29 март 2012 г.

Абажури разни

Миналата седмица минах през IKEA ... отново! Мисля, че съм вманиачена и ми е време за терапия :) Дори се зарадвах когато на входа едно момче (явно беше служител там) ми предложи да си направя карта IKEA. Помислих си, че става въпрос за нещо като карта за лоялни клиенти, но се оказа кредитна карта. Естествено му отказах, само думата "кредит" ми беше достатъчна, но не е лошо да се замислят и за лоялните "маниакални" клиенти :)))
От там купих осветителни тела за спалнята на родителите ми. Ако не сте я виждали в началото преди ремонта може да погледнете тази публикация. Всъщност исках да купя само абажур за една стара лампа, която исках да преправя, но направо си взех две нови при това доста изгодно сравнени с идеята която имах поначало, защото в момента има намаления при лампите. Абажура е SKIMRA , а основата е HEMMA  общо за 17,99лв/лампата.

От там много съм харесала и тази картина PJATTERYD

Обаче цената й хич не ми харесва. Искам да я сложа точно срещу леглото над скрина, но явно ще си я нарисувам сама. Колебая се също дали да не сложа едно огледало над въпросния скрин. Има сега за 69,99лв  огледало с размери 72/162см в магазин JYSK, което много ми харесва и се колебая. Мисля си и за това, че може да сложа една такава голяма рамка, като тази от следващата снимка ( от тук). Важното е да е нещо голямо! Така е малките хора компенсираме с големи вещи :)))))

Ето това е цветовата гама и усещането, което искам да носи крайния резултат (от Pinterest). Много ми харесва! Семпло, изчистено и уютно. Малко по малко към крайната цел :)



Няма коментари: