понеделник, 8 октомври 2012 г.

да вкарам малко ред

 Ясно е, че жилището ни е малко и това всичко да бъде подредено и да има точно определено място е най-добрия начин да не се изгубя в хаоса. Въпреки че има хора, който се оправят много по-добре в бъркотията, която са си създали (от личен опит знам) и когато такива като майка ми, минат и подредят, настава почти военно положение :) Нашата кухня изглежда така, когато отвориш някоя от вратичките. Тя и отвън не е много подредена де :)))))) Страдам си аз от липса на достатъчно пространство, но ние пак сме добре...да не кажа супер... има и по-зле! Това крепи целия български народ на не изпадне в нелечима депресия :))) Обаче продължавам да си мечтая за голяма кухня (въпреки, че не съм от най-добрите кулинари) с много шкафове, както мисля че стана ясно вече :))) И така изглежда обичайно у нас, но...


 ...отварям шкафа под мивката и ООООО УЖАС!
 Най-много обичам бързо да отворя вратата и да пъхна поредното найлоново пликче (което после използваме за кофата за боклук естествено). Много е важно да не се отваря цялата врата, а малък процеп, колкото да мине плика, защото може да изпаднат останалите :)))) Повтарям МНОГО Е ВАЖНО! Овладяла съм го сравнително добре :)))) Как беше репликата..."не правете това у дома си". За Бога не отваряйте шкафа под мивката напълно! Трябваше да поправя тази грешка. Опразних шкафа - не изглеждаше по-добре! Имаме и хлебарки...понякога...и сигурно знаете как изглежда мястото, където живеят гадинките.
 Изчистих и освежих колкото можах. Купих си от IKEA два коша за пране... от ето тoзи. Само 4,99лв - звучи като от магазин за едно левче :))) И да ви споделя, сглобих си го съвсем сама! Ето какво прави образованието с хората :)))
 Сега вече ситуацията в шкафа е поносима. Имам си кош за пликове и кош за хартия. Отделно и една пласмасова кутия за дребни неща, а всички препарати са заедно в ъгъла. Така като го гледам на снимка хич не ми изглежда подредено, но поне виждам какво има в шкафа. Имаше и случаи, когато си намирах отдавна забравени вещи в този шкаф - срамота! Сега ще си отглеждам щастливи хлебарки по Български Държавен Стандарт :))))
 P.S. Забравих само да споделя за още едно много добро приложение на този кош - в банята за играчките (само за патета моля) на децата. Добро е, защото не се налага да пробивате дупки в стената, а към коша си има двойно лепящи лепенки.
Кога ли от IKEA ще започнат да ми плащат за рекламата? :)))))) Някой хора са постоянно във facebook  - аз съм в IKEA!

2 коментара:

Анонимен каза...

Много хубаво е станало, поздравления! И аз обичам в ИКЕА, но ще чакам да построят близо до Пловдив, за да мога пак да и се наслаждавам (сега съм във Фейсбук ;) ). По повод на торбичките - във Франция видях една много проста, но перфектна идея за разрешаване на този проблем - продълговато малко цветно чувалче с връв/ластик в двата края. От горе се пъхат торбичките, отдолу се вадят. Седи окачено на вратата или някъде другаде в кухнята. Хитро:) Казва се "торба за торбички" :))И може да се направи лесно и собственоръчно.
Мариана

Unknown каза...

Супер идея, браво! Ще я открадна. :)