сряда, 19 декември 2012 г.

Гумена постелка -антихлъзгачка! Ново коледно приложение

Когато си направих новите кръгли пътечки за кухнята споменах, че много се пързалят. За случая си купих гумирана подложка по предложението на ByBy. Тази в случая се водеше постелка за хранене. С малко силикон я залепих към килимчетата. Сега не се пързалят, но ще видим колко време ще издържи лепенето? В краен случай ще трябва да я зашия.
 И както бях хванала ножицата се развихрих с още няколко идеи за употребата на тази гумирана постелка антихлъзгачка :)
 Ето тази кутия от алкохол отдавна си я пазех (алкохола не) и все не и измислях приложение, а и капака и се изгуби някъде.
 Отрязах си лента от гумената постелка и я залепих със силикона в горния край на кутията. Исках да скрия отпечатаното там лого и ми се получи малко като подвито чорапче.
После завързах и една червена панделка за повече коледно настроение. И да обясня сега, че това е нещо като ваза, но още не съм я тествала дали не пропуска вода. Може да служи и като кутия за лакомства :) Отворена съм и за други идеи относно приложението :)))
 И така, като съм се развилняла с ножицата, а и ми остана още малко от гумената постелка, изрязах с помоща на тези чинии, няколко окръжности.
Направих и прорези на равни растояния по краищата.
След това прокарах през тях от червената панделка.
Получиха се ето тези шапки за буркани. Това е коледната премяна на моите стъклени бурканчета с макарони.

 Много лесно и бързо става и ако сте решили тази година за празниците да подарявате от домашната ви туршия на някой близък приятел, може поне да му я опаковате добре :))) Все нещо трябва да го зарадва...нали?

3 коментара:

Unknown каза...

Страхотни идеи както винаги :))))
Весели празници от мен :)

Анонимен каза...

Чудесни нещица - от нищо нещо, а се е получило толкова ефектно! Браво!

Detelin Markov каза...

Честно ти казвам, искам някой ден да си намеря жена сръчна като теб! Колко простичко е това за бурканите, а изглеждат толкова стилни...