събота, 4 май 2013 г.

Великденски яйчица

 Ето я моята идея за декорация с яйчица :)
От миналата година ми останаха няколко пластмасови яйца и сега вече ги използвах. 
Също малко шарени копчета и саксии за разсад от картон. Естествено и пистолета за силикон използвах, който върши чудеса. Само гърди още не мога да си направя с него :))))
Много е лесно, на копче по капка силикон и от капка на капка - яйце от копчета! Малко ми бяха копчетата и не ми стигнаха за всички яйца, затова другите ги налепих наполовина.



А това са нашите боядисани яйца. Мартинчо проспа цялото боядисване тази година, но догодина мисля, че ще стане забавно. И сега ще се наложи да ядем яйца и яйца, и яйца, и така поне две седмици (много я мразя тази част, чак лошо да ти стане от яйца :) Раздадеш ги на всичките ти близки и тъкмо, когато си помислиш, че си се отървал и те вземат, че ти върнат жеста с нови яйца.
Весел празник! Хайде сега да се чукнем :)

2 коментара:

Анонимен каза...

Честит Великден, прекрасно момиче с шарени яйчица с копченца! Нека радостта, здравето и щастието никога не напускат веселото ви чудесно семейство! ( Нека има яйчица, приготвят се различни рецепти с тях, като салати с марули и други зелени вкусотии с яйца, сандвичи с авокадо, лимонов сок и яйца на колелца, яйца с малко домашна майонеза, солена торта с палачинки, някои неща и яйца, копривена супа с настъргани отгоре( в купичката при сервиране)яйца. На мен все не ми стигат :) Хубава вечер!! Мариана

Unknown каза...

Много хубави яйчица, бебчето ти е прелестно, да си го гледате с Милен много дълги години, с много любов, в здраве и щастие. Винаги ми е приятно времето прекарано с теб и живота ти, който споделяш с нас.