петък, 2 август 2013 г.

Рамка на копчета

Скоро бях в магазин "Джъмбо" да купувам подарък за детски рожден ден и купих нещо и за себе си. Много исках да си направя рамка за снимки с копчета. Нещо подобно на тази, която правих с малките цветни моливи. И чак сега успях. Купих си една синя рамка и малко копчета.
Със силикон налепих копчетата върху рамката... и няма да познаете на кой си сложих снимка? То всичко се върти около "гарджето" ни :) Да ви се похваля, че успях да си лакирам ноктите на ръцете и краката за въпросния рожден ден. Това ми беше първото глезене за пет месеца от раждането на Мартин, че нещо не можем да се разберем с него за моето свободно време. Превръщам се в онези майки на които винаги съм се чудела, защо не се поглеждат в огледалото? И в банята нещата стават много набързо - едно влажно пешкирче и по леглата :))) Няма сега да се вмирисваме я!
Много хаотично налепих копчетата в двата ъгъла на рамката. В началото мислех цялата да я налепя, но така ми хареса повече. Не, не... Мартин ми каза така да направя :)- нали той е шефа сега :)
Така се бях засилила със силикона, че преобразих и рамката, която ви показах преди няколко публикации със снимки на сладките неща на бебето ни. За да са ми в един стил!
Сега имаме основно копчета и по-малко моливи. Замислих се и по стенния часовник да наслагам копчета ама нещо в повече ми дойдоха :) Когато приключим с кърменето, мисля да взема да се пропия, защото и с коркови  тапи искам една стена да направя! Това само на приказки естествено :)))
Направих даже една рамка и за рождения ден на едната баба на Мартин, че на другата вече и бяхме направили ето тази. Ако някой познат наскоро има рожден ден може да се досети какво ще му подаря :)))) Спирам вече с тия рамки че не ми остана място от тях.

Ето това е подаръка за баба от Мартин - дано да и хареса :)

6 коментара:

Milena Poptoleva каза...

Прекрасни ,свежи и носещи настроение са тези твои творения...Поздраления,Ванче:)!

Unknown каза...

Рамките са станали супер :) Страхотна идея ;)
Заповядай, ако искаш да отговориш на виртуалния лексикон в блога ми :)
http://julka84.blogspot.com/2013/07/blog-post.html

Поздрави, Юлия

Мъх каза...

Ами няма как да не и хареса. Ако бях баба, щях да се радвам много!

The witch каза...

Рамките са се получили чудесно.
Не че е необходимо да се разкрасяват допълнително, щом от тях се кокори такова сладко същество.
Поздравление!

Unknown каза...

Ot kade e tazi ramka ss 4te snimki na bebo

Vanya каза...

Нямам представа - подарък ми е :)