вторник, 6 август 2013 г.

Лексикон

По покана на Юлия от julka84.blogspot.com ще отговарям на въпроси от нейния виртуален лексикон. Истината е че тя ми насочи една лампа в лицето и каза "говори жено или..." :))))
И въпросите на които трябва да отговоря са:

1. Имате ли псевдоним и ако да защо сте си го избрали
Еми не, всички си ми казват Ваня :) Освен ако името на блога ми не се брои за псевдоним. "Цикното" си го избрах, защото ме описва само с една дума, а именно означава "дребно" на ромски :) И това по отношение на моят ръст - 160см с токчетата на мама :)))
2. Какво мечтаех да стана, а сега съм ..... /професия/ :)
Балерина е първата ми "работа", но станах инженер.
3. Любимо кътче в България, може и снимки
Ами сега ме затрудни. За мое голямо съжаление не съм пътувала толкова из България колкото ми се иска. Много ми хареса на връх Шипка. Сякаш бях над облаците, защото когато го посетих имаше мъгла в ниското.
4. Любим спорт или занимание
В момента най-любимия ми спорт е лежането и спането :)))
5. Страна, в която бихте искали да живеете и защо
За съжаление в момента това не е България :( Не съм видяла чак толкова много от живота тук, но това което съм - не ми харесва! Ще стане много дълго ако тръгна да обяснявам, но да речем че липсата на възможности ме убива! Единственото, което ме задържа са близките ми и страха от неизвестното.  Въпреки че никога не съм била там в момента Швейцария, заради шоколада, лилавата крава и Алпите :) Искам място с много зеленина, спокойствие и слънце (като от немски филм за споделена любов)!
6. Има ли място, на което не сте ходили от дете
Да...на детска градина :) иначе все още се люлея по люлките на детските площадки. Когато има деца ми е малко по трудно, защото са много и са високи :))))
7. Харесва ли ви сайтът https://pinterest.com/login/ :)
Обожавам го! Винаги когато разглеждам там ми идват много нови идеи и ми става едно такова хубаво.
8. Каква кола предпочитате - малка, спортна, семейна и каква марка
Вече видях че жена с малка кола на пътя - най-много да те отнесат! Ако можех щях да карам голям семеен джип (някаква чисто мъжка кола) с много тъмни прозорци, да не ме виждат че съм жена зад волана. Примерно това скромно Range Rover-че :)
 ...нали имам комплекси за ръста да избивам :)
 9. Кое е последното красиво място, което сте посетили?
Прекарахме един чуден, почивен следобед на "Камбаните".
10. А кое ще е следващото?
Екскурзия до Бали! Ще ми се :) Засега само до нашето си море.

tochitza.com/notebook
Също така трябва да задам и няколко въпроса от мен на други блогъри, но аз искам да изменя малко лексикона, като задам въпросите си на тези, които четат и ако желаят да отговорят в коментар. Та ще бъда кратка:

1. Ако съществуваше света от детските приказки, вие какво щяхте да сте? 



P.S. Мислех да попитам кой от нашия клас ме харесва;)

5 коментара:

Rossitca каза...

Отдавна не съм мечтала в света на детските приказки - със сегашните ми мисли, бих искала да съм някаква лечителка, а ако се върна назад в детските си мисли може би някаква фея :-)

Unknown каза...

Това с насочването на лампата ме разби :) Надявам се че ти било приятно да отговориш на въпросите, на мен ми хареса всичкокоето си написала и се радвам че разбрах доста неща за теб ;)
Ако живеех в света на приказките, исках да имам балон и да обиколя целия свят ;)

Vanya каза...

Естествено че ми беше забавно! И аз бих искала да съм фея :)... и принцеса малко, и вълшебен еднорог малко...ама принц не, че ми се вижда скучно по цял ден да се разкарваш с бял кон!

Unknown каза...

Оооо как се върнах назад изведнъж....ами аз винаги съм си мечтала да бъда малката русалка, с дълга руса коса и сини очи и да плувам волна в морето :)

lst каза...

Много ми се искаше да напиша нещо забавно в духа на твоята публикация, но не ми се отдава точно сега. Но ако можех да спра войните, да намеря лек срещу рака, да няма бедни и лоши хора, да няма гладуващи и сирачета, но съм само човек, а не фея, който ще остави зад себе си засега единственото двете ми деца, за съжаление в Бг е невъзможно като че ли друго, точно липсата на възможности точно сега ме убива да мисля положително.