четвъртък, 19 декември 2013 г.

Рамки за снимки

След обзелото ме вдъхновение с което да запълня магазинчето си в 10fingers направих две рамки за снимки. Още преди да дойде суматохата из магазините за празниците аз отидох да купя малко подаръци за децата в нашето семейство от магазин Джъмбо. Там видях тези дървени кубчета, нещо подобно на тези с който лепих по часовника ни в кухнята. Ако ги бях видяла по-рано нямаше да мъча Милен да ми ги реже. Нямах идея какво ще правя с тях, но знаех че рано или късно все нещо ще измисля. И ето вече ми светна лампичката над главата. Използвах ги при едната рамка за снимки.
 Но за да е са по-интересно и Коледно ги изрисувах с пирографа на малки снежинки.

После с пистолета за силикон ги налепих върху рамката.

След това с малко бял латекс ги направих по-светли, защото жълтеникавото в дървесината лекичко ме дразни :) И ето ми я първата рамка...

За втората насъбрах малко коркови тапи от вино за да ги налепя отгоре. Да уточня че аз вино не пия, но познавам някой дето пият :))))
 С макетното ножче нарязах тапите на филийки.
И ето я рамката за любителите на вино... и не само!

Ако са ви харесали може да си ги купите ето от тук и тук, защото отиват право в магазина :)

3 коментара:

Rossitca каза...

Ваня, отново прекрасно изпълнение!
Имам едни нарязани коркови тапи, ще ги използвам по този начин.
За кубчетата и пирографирането - страхотни!!!

Unknown каза...

Страхотни са.....

Unknown каза...

Mnogo sa hybavi vsichki idei v bloga ti!