понеделник, 13 януари 2014 г.

Декорация - домино от камъчета

Отново ще декорираме! От плажа винаги се прибирам с поне една шепа камъни, но сега лятото е далеко и затова промених наличните ми камъчета у дома. Нямам идея откъде се сетих за играта на домино и ми хрумна да си направя домино върху тях. Събрах любимите ми лакове за нокти и нарисувах с тях точки подобно на тези в играта.

 Купата също имам отдавна и беше започнала на ми омръзва - нашарих я и нея, но мъничко :)


 По това време дори и кафето се включи в играта :))) Мислех си дали да направя камъчетата точно копие на фигурките за домино? Там точките са от двете срещуположни страни, но така ми харесаха повече. Няма да се играе с тях, а само ще се украсява все пак :) Но ако на вас ви се играе може да си направите "камино" или "stomino" :)

 Така се развихрих, че оцветих няколко от камъчетата изцяло отгоре, че да ми напомнят на бонбони с малко глазура - чупезъбци :)))
 И това е новата ни весела и много бърза декорация :) Ако не можете да си я направите сами, ще трябва да отнесете малко камъни до най-близката ви маникюристка!


Няма коментари: