събота, 25 януари 2014 г.

Дървени щипки - упътване за употреба

Ще ви споделя как поддържам реда в кухненските ми шкафове с една проста идея?

 Но преди това за да е по-свежо разкрасих няколко дървени щипки като ги налепих с шарени салфетки.

Салфетките може и предварително да ги нарежете по формата на щипката или да си изрежете само картинката, която искате да залепите. Аз лично сложих цялата салфетка едновременно върху няколко намазани с лепило щипки и още докато е навлажнена я откъснах внимателно на желаното място. Върху залепената салфетка също мажа с лепило за да изпъне образувалите се гънки. Може и да ги лакирате, но аз ги оставих така!

Готовите ми щипки закачих на пердето докато изсъхне лепилото. И сега вече да разкрия как точно ги използвам?
 Убедена съм че и вие много се дразните, когато вътре в шкафа се разсипват сол, захар, макарони и др. нещица от пакетите им. Всичко става Бербатов! Затова аз защипвам отворените пакети с щипки. В началото използвах и пластмасови, но си направих малко по-красиви, дървени щипки.

Надявам се да съм ви била от полза и вече всичко да е чисто и подредено в кухнята :) Естествено има и много други начини за употреба на тези щипки, но най-добрия от тях е на простора за да не изгубите някой чифт непослушни чорапи на вятъра :)

2 коментара:

Елена каза...

Страхотно! Ето като не се сеща сам човек,колко е полезно да има насреща си Ваня :) АЗ използвам пластмасови, но това с дървените е просто страхотно, че и лесно за изпълнение. Утре отивам на лов за щипки. Благодаря за свежата идея!!!!

Анонимен каза...

Прекрасна идея. Щипвам я веднага:) Събота и неделя ще творим! Благодаря Ваня! DesiPavlova