събота, 3 май 2014 г.

Да напълним спалнята!

 Може би си спомняте новата ни спалня която ви показах преди време? Днес ще споделя промените, които претърпя тя дотук. Започвам първо с една лампа или по-точно с абажура на лампата. Когато си я купих (от един магазин за осветителни тела втора употреба или последни бройки, или един вид гаражна разпродажба на супер цената от 30лв) изглеждаше така. Имаше малък дефект - беше изцапана с лепило, но с времето започна да потъмнява на местата където беше лепен плата, затова реших да измисля нещо ново с този абажур.  
Мислих, мислих... и си купих нов :)))) Ще трябва скоро и актуални снимки от къщи да покажа, но в момента лампата изглежда така. Запазих стойката, но смених абажура, а стария...
...вече има нова стойка от IKEA за 10лв и се превърна в нощна лампа.
 Изрисувах я тази лампа, но не ми допадна, затова купих нов плат който залепих със силикон!

 Добре че успях да отлепя стария плат, че тия черни завъртулки, които нарисувах щяха да се виждат като светна лампата.
 И сега си имаме нова лампа за новата ни спалня. Имаме и някой други придобивки...
 Като ето този свещник отзад, който взех от майка ми. Тя и без това го беше закътала... или с други думи- тя не знае, че вече не и трябва, и затова аз го взех :))))

Беше разглобен и боядисан...

Но после беше пребоядисан в черно, защото пребоядисвах и дръжките на шкафа ми, а синия му цвят не подхождаше. 
Имаме си и тези нови, изкуствени божури (страшно обичам божури и люляци).  А за "вазата" им, Милен ме пита "Да не сме си купили крава и ти да отиваш да я доиш?" :))))) Но той от дизайн не разбира (нали е дърводелец), а ако знаеше че едвам ми се откъснаха 30лв за тях(пак от IKEA, ама много скъпи бее), но така за успокоение го смятам, че едната струва 15лв, и да-става ми по-добре :)))) Люляци не намерих, иначе и от тях щях да си взема!

 Така изглежда сега стаята ни! Имаме също и рафт за картини, за да не дупчим по стената, когато след време реша да сменям картините. А корабчето е на Мартинчо, закупено от гр.Варна при първото му ходене на море, когато беше на шест месеца голям!
 Направихме си и пейка пред леглото, за която аз отдавна си мечтая, но не е напълно завършена, защото искам да си купя някакви кожени колани с които да хвана възглавниците, но още не съм намерила такива, чиято цена да ме устройва. Все пак трябва да купя четири броя, а като сумирам нещата, скръндзата в мен проговаря :))))
Затова пейката засега остава така. Основата и я направихме от една плоскост "голо" ПДЧ, което аз тапицирах с плат и отгоре сложихме възглавници, които пък бяха от дивана ни, но ми идваха в повече, затова не ги използвах.
Отсрещната стена пък изглежда така...
Имам си нещо като нощно шкафче - бъдеща тоалетка (от IKEA за около 50лв), което сега използва Мартин за да си държи там мазилата и памперсите :))) Под него така някак влезе и малката ми масичка - има някакъв дизайн тук, ама много ми е под въпрос има ли го или не? :))))
Марто си има и нови играчки над повивалника, на които почти никакво внимание не се отделя!
 А мама си има любимите и възглавнички :))))
 Купих също и един леген, в който държа одеяла, ако ми захладнее да се заметна дизайнерски:)))Идеята първоначално за него бе да държа там играчките на детето, но вече не!  Креслото също сигурно го помните - и то не стои в къщи, защото трябваше да освободя място за игра на Мартин, а след като продадох червеното, в този ъгъл ми седеше много празно и затова така!
 И толкова засега, но определено това не е края за тази спалня, защото има доста празно място по стените и смятам да измисля нещо, че да го запълня :)

2 коментара:

Fashion & Beauty by Joanna P. каза...

Страхотно е станало всичко :)

youdontlike каза...

Чудесна е спалнята ти! = )