вторник, 27 май 2014 г.

За на плажа да разкажа - табелки разни

 Моя приятелка ме помоли да направя табелка като тази отгоре, за декорация на една сватба - плажна сватба! Оригиналите може да видите ето тук в "My Primitive Boutique". Мислех си че табелката е от метал, когато видях картинката за първи път, но се оказа че е дървена! Това го разбрах едва  сега. Явно авторката им е много добра в това да ги прави да изглеждат метални. Тъй като има и запазени права, които не бих нарушила, направих моята табелка по-различна! Ще ви покажа какво и как го направих! Първо помолих Милен да ми отреже едно парче MDF с отвори в горната час, за окачане на табелката. Имахме "точното" в гаража! С размери някъде около 90/20см.

 Боядисах го с черна боя и след като изсъхна отгоре с бяла.

 След това протрих с шкурка, където ми хареса по повърхността. Под бялата боя се показа черната. 
 В дупките сложих една верига, останала ми от лампата в спалнята, за да може на нея да се окачи табелката.
 Надписите направих с молив и след това с една четка за рисуване изписах всичко на ръка. Използвах цветен(лилав) латекс-боя за буквите.

 Моята табелка беше по-къса и затова малко ми се сляха думичките :) ама ако бяха по-малки нямаше да се чете добре :( След това лакирах отгоре с лак за дърво (на спрей) и ето я на...
...панделката остана тя да сложи, защото аз не успях да намеря. Не знам на вас, но на мен ми изглежда като табелка на заведение, точно на плажа,... такава малко "vintage", окачена на палма и полюшквана от морския бриз :) Mojito por favor!

Няма коментари: