понеделник, 17 ноември 2014 г.

Проект за детска стая - мъжки работи

 Този проект направих за една момчешка стая и силно се надявам да бъде реализиран един ден, ако не в спалнята на детето за което я правих, то със сигурност ще я направим за нашия Мартин. Тъй като ако не сте запознати нашия хол, дневна и спалня се подвизават в едно помещение и след време ще трябва там да поместим и детската стая на Мартин, ако от някъде случайно не излезе, че съм богата наследница и ми се полага още една стая  :)))) Аман от мизерия, но можеше и в кашон да живеем така че... гълтам си хапчето срещу депресия (която според Милен е една от най-сериозните, болести на нашето време) и горе главата, все пак в кризите се раждат идеите :)! Винаги съм си представяла неговото легло (на Марто пък защо не и моето) по този начин, на втория етаж, но трябва да стане по-голям за да може да се качва сам на него, а и аз да порасна още няколко сантиметра до тогава, за да мога да го оправям. Отдолу пък да поместим бюро и шкафчета за "мъжките" му работи. На тази стая обаче ще се радва друг младеж!
 Имам идея да направим вратите на гардероба с боя, подобно на училищните дъски, за да може да се пише и рисува на нея, а срещу леглото да има библиотека и място за телевизор, които да изглеждат като малки къщички, в свежи цветове с нарисуван комин и облачета по стената - градски пейзаж :))))
 Завесите са едни от любимите ми в IKEA , но ако някой помогне и каже къде мога да намеря този тапет за стената ще съм благодарна, защото аз не успях?
 Леглото е подобно на един модел в IKEA , който мисля че би могъл да се трансформира по подобен начин, а може да стане и с легло и отдолу!
 В ъгъла има специално място за съхранение на играчките, в два висящи текстилни органайзера и един шкаф с чекмедже.
 Часовника на стената също е по моя идея, с рисунка на луната, а кратерите вече знаем как се правят :)

1 коментар:

Beauty Follower каза...

Wonderful nursery room,
I like the green carpet and the black board!

Hugs from Athens :)