четвъртък, 7 април 2016 г.

Ръкава на ризата

За да е уникален всеки подарък който правя, влагам по нещичко от себе си, като го променям с каквото ми дойде наум. Обичам да подарявам неща, които никой друг няма! За денят на мама (колкото и отдавна да беше това) сътворих нещо като ръкав на риза за една стойка на която се слагат бижута. Само с помощта на лепило, салфетка и панделка...
...тези изрезки около ръката пък са дело на малкия ми Мартинчо, който също искаше нещо да твори и сега набляга на рязане (клъцкане по-точно) с една малка ножичка :)


... а и едно копче също, което смених с друго копче след това, че не ми подхождаше на ризата :)
И този набързо сътворен подарък бе за майка ми по повод 8-ми март, която така и не го окичи с бижута, защото и стоял по-добре без тях. Естествено това без да броя подаръка мечта - гумено сабо :)))) да си градинарства с него по двора.

Няма коментари: