събота, 8 октомври 2016 г.

Из тавана на: Антрето на Наталия

Продължавам с идеите от Наталия в така наречената рубрика "Из тавана на".


"За съжаление няма да успея да събера и снимам всички ръце участвали в проекта наречен „Гардеробът в антрето“ затова остават анонимни.
След положените усилия това е визията на гардеробът:
 Изглед в отворено състояние:
 Самият гардероб е дело на един млад „мебелист“ (ако така се казва професията), за което сме му много благодарни. Ние само добавихме малко функционалност и разкош ;)
След като се сдобихме с готовия гардероб решихме да използваме външната страна на плоскостите и да направим закачалки за якета и ключове. Признавам идеята с винтове стърчащи от дърво беше изцяло на Веско <мъжката половинка на Наталия>. И така аз харесах един стикер от Vivre (бях луда по този сайт, но за щастие на околните ми мина), моделирахме как да изглежда върху гардероба и Веско завинти винчетата...
 Аз ги омотах с прежда (което май ми е мания) и на някой лепнах с топъл силикон шапки от жълъди, които си намерих в парка. Изглежда супер, ама много лесно падат когато слагаш и махаш закаченото нещо затова ги оставих само на рядко използваните закачалки.
 До тук с фунционалността, следва разкоша...
 Туктаме добавих шишарки по нашето широколистно дърво ;) Помощници ми бяха Дарко и Кара. <Дарко май повече похърква отколкото помага :)>

 И залепих с двойно лепящо тиксо малко прежда в основата на дървото за да имитира тревичка.
 За финал малко снимки на крайния резултат...

Благодаря за вниманието ;)

Няма коментари: